Obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti Ideney s.r.o., so sídlom Navrátilova 1215/10a, 721 00 Ostrava, IČO 21631204, zapísanej v obchodnom registri pod sp. zn. C 96138 vedenom na Krajskom súde v Ostrave, e-mail info@lotunia.sk, telefónne číslo +421 944 688 515 („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webovej stránke www.lotunia.sk.
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu Podmienky ochrany osobných údajov.
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v českom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Keďže komunikujeme prevažne na diaľku, platí, že aj na našu Zmluvu sa použijú prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú dohodnúť sa bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás. Zmluva je tak uzavretá dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, na čom sme sa dohodli počas procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, má táto konkrétna dohoda prednosť pred Podmienkami.
I. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;
2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, vrátane ceny za jeho zabalenie;
3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
6. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;
8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.
II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE
1. Kúpa Tovaru je možná iba cez webové rozhranie E-shopu.
2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru, budeme považovať za správne a pravdivé.
III. UZAVRETIE ZMLUVY
1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v jazyku.
2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (najmä prístup k internetu), a žiadne ďalšie náklady účtované Nami nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že využívame prostriedky komunikácie na diaľku.
3. Na to, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené tieto údaje:
a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označíte Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie sa zadajú v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci užívateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene sa uvedú automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje potrebné na doručenie Tovaru, najmä meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu;
d) V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, aj informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať.
4. Počas tvorby návrhu Objednávky môžete až do jej odoslania údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly stlačením tlačidla „Objednávka zaväzujúca k platbe“ Objednávku odošlete. Pred stlačením tlačidla musíte ešte potvrdiť, že ste sa oboznámili s týmito Podmienkami a súhlasíte s nimi, inak nebude možné Objednávku odoslať. Potvrdenie a súhlas sa realizuje začiarknutím políčka. Po stlačení tlačidla „Objednávka zaväzujúca k platbe“ sa všetky vyplnené informácie odošlú priamo Nám.
5. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po jej doručení potvrdíme správou zaslanou na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
6. Môžu nastať aj prípady, keď Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný, alebo prípady, keď objednáte väčší počet kusov Tovaru, než je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte Tovaru Vám však vždy vopred poskytneme v rámci E-shopu. Ak nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.
7. Ak je v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky a došlo tak k uzavretiu Zmluvy. V takej situácii Vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v pozmenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte. Ak našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzavretej Zmluvy odstúpiť. Za zjavne chybnú Cenu sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebýva číslica.
8. Uzavretím Zmluvy Vám vzniká záväzok zaplatiť Celkovú cenu.
9. Ak máte zriadený Užívateľský účet, môžete Objednávku vytvoriť prostredníctvom neho. Aj v tom prípade však máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je rovnaký ako u kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nemusíte opakovane vypĺňať svoje identifikačné údaje.
10. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Na poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, Tovar Vám bude poskytnutý so zľavou.
7. Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. VI.4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza v okamihu, keď ste ho mohli prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
8. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, budeme Vás vždy informovať v prípade:
a) mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informáciu o tom, že nebude možné Tovar dodať;
b) omeškania s dodaním Tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
9. V prípade, že nebudeme schopní Vám Tovar dodať ani do 30 dní od uplynutia doby dodania Tovaru uvedenej v potvrdení Objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení od Zmluvy odstúpiť.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. VI.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že:
a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, tak také, ktoré sme uviedli v popise Tovaru, prípadne také, ktoré možno s ohľadom na povahu Tovaru očakávať;
b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
c) zodpovedá kvalite alebo prevedeniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo prevedenie určené podľa vzorky;
d) je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
e) spĺňa požiadavky kladené právnymi predpismi;
f) nie je zaťažený právami tretích strán.
2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
3. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. VII.1, môžete nám takúto vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené pri našich identifikačných údajoch. Na reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z našej strany, ktorý si môžete stiahnuť tu: Reklamačný protokol / Odstúpenie od kúpnej zmluvy. V uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu následne, s výnimkou prípadov podľa čl. 7.4, bez nášho súhlasu nemôžete zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z vadného plnenia. V prípade, že si nezvolíte riešenie vady, máte práva uvedené v čl. 7.5 aj v situáciách, keď vadné plnenie bolo podstatným porušením Zmluvy.
4. Ak je vadné plnenie podstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
b) na odstránenie vady opravou Tovaru;
c) na primeranú zľavu z Ceny;
d) na odstúpenie od Zmluvy.
V prípade, že si zvolíte riešenie podľa bodov a) alebo b) a My vadu takto neodstránime v primeranej lehote, ktorú sme uviedli, alebo Vám oznámime, že týmto spôsobom vadu vôbec neodstránime, máte práva podľa bodov c) a d), aj keď ste ich v rámci reklamácie pôvodne nepožadovali. Zároveň ak si zvolíte odstránenie vady opravou Tovaru a My zistíme, že vada je neopraviteľná, oznámime Vám to a môžete si zvoliť iný spôsob odstránenia vady.
5. Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
b) na odstránenie vady opravou Tovaru;
c) na primeranú zľavu z Ceny.
Ak však vadu neodstránime včas alebo odmietneme vadu odstrániť, vzniká Vám právo od Zmluvy odstúpiť. Odstúpiť môžete tiež v prípade, keď nemôžete Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vád po oprave Tovaru alebo pri väčšom počte vád Tovaru.
6. V prípade podstatného aj nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od Zmluvy ani požadovať dodanie novej veci, ak nemôžete vrátiť Tovar v stave, v akom ste ho prevzali. To však neplatí v nasledujúcich prípadoch:
a) ak došlo k zmene stavu Tovaru v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady;
b) ak bol Tovar použitý ešte pred objavením vady;
c) ak nemožnosť vrátenia Tovaru v nezmenenom stave nebola spôsobená Vaším konaním alebo Vašim opomenutím,
d) ak došlo z Vašej strany pred objavením vady k predaju, spotrebovaniu alebo pozmeneniu Tovaru pri obvyklom použití; ak k tomu však došlo len čiastočne, ste povinní vrátiť tú časť Tovaru, ktorú vrátiť možno, a v takom prípade Vám nebude vrátená časť Ceny zodpovedajúca Vášmu prospechu z užitia časti Tovaru.
7. Do 3 dní od prijatia reklamácie Vám na e-mailovú adresu potvrdíme, že sme reklamáciu prijali, kedy sme ju prijali a predpokladanú dobu vybavenia reklamácie. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Lehota môže byť po našej vzájomnej dohode predĺžená. Ak lehota márne uplynie, môžete od Zmluvy odstúpiť.
8. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom. Ak je reklamácia oprávnená, patrí Vám náhrada účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, ste povinní Nám pôvodný Tovar vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.
9. Ak ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.
10. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne na spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
11. Ustanovenia o práve z vád sa nepoužijú v prípade:
a) Tovaru, ktorý je predávaný za nižšiu Cenu, na vadu, pre ktorú bola nižšia Cena dohodnutá;
b) opotrebenia Tovaru spôsobeného jeho obvyklým používaním;
c) použitého Tovaru na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar mal, keď ste ho prevzali;
d) ak to vyplýva z povahy Tovaru.
VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
2. Ak ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením §1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. Ak sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a ak sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý si môžete stiahnuť tu: Reklamačný protokol / Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
3. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:
a) Tovar, ktorého Cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávisle od Našej vôle a môže k nim dôjsť počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy;
b) dodanie alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ich Cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávislých od Našej vôle;
c) Tovar, ktorý bol upravený podľa Vašej požiadavky alebo pre Vašu osobu;
d) Tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným;
e) Tovar v uzavretom obale, ktorý bol z obalu vyňatý a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;
f) dodávka zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak došlo k porušeniu pôvodného obalu;
g) dodávka novín, periodík alebo časopisov;
h) dodanie digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.
4. Lehota na odstúpenie podľa čl. VIII.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
5. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Čiastka však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite alebo než preukážete, že došlo k jeho odoslaniu späť Nám. Tovar Nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.
6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. VIII.2 Podmienok ste povinní Nám Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a znášate náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak iba vo výškezodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme na dodanie Tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky Ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali.
7. Zodpovedáte Nám škodu v prípadoch, keď bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej sumy je 14 dní. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.
8. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek predtým, než Vám dodáme Tovar, ak existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. VI.9. Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, ak je zrejmé, že ste uviedli v Objednávke úmyselne nesprávne informácie. V prípade, že nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez uvedenia dôvodu.
IX. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
1. Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
2. Vyřizovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@lotunia.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu na riešenie sporov online, nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Ak Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), bude sa vzťah vždy riadiť právom Českej republiky. Ak ste však spotrebitelia, nie sú týmto dojednaním dotknuté Vaše práva plynúce z právnych predpisov.
2. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.
3. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých Zmlúv, ale iba Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informáciu o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od Vás do 14 dní od odoslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že výpoveď podáte, je 2 mesiace.
4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo v súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.
5. Prílohou Podmienok je vzorový formulár na reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.
6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.
7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 8. 2025.